Poker Nasıl Oynanır ?

0
463

Pokerbeta10.com da Poker Nasıl Oynanır. Nasıl bir poker oyuncususun? Jason Strasser’den poker turnuvalarını kazanmak için nasıl düşünmeliyiz yazısı: Grup Ahmet ile poker nasil oynanir ogreniyoruz. İzle aradada ogren nasil poker oynanir baba.

Ayiptir soylemesi 2 sene once Las Vegas Bellagio‘dayim, nasil ictiysem artik poker oynamisim. Nasil oynanir, kagit nasil tutulur bilmem. 4 saat poker oynadim nasil yorulmusum. Birimiz dislerken digerimiz poz verir böyle Nazlı bir bayaniz nasil olsa Bazilarimiz cok zeki abi..

Bende poker nasil oynanir onu anlatiyolar resimde sandim da deilms.. Turkiye de Sosyoloji Nasil Yapilmaz 5) Sen soyle, onlar elestirsin, zaten poker sosyolojisi 4 kisi ile olur Nasil ozlemisim poker oynamayi… Oy oy oy demek istiyorum. Poker nasıl oynanır? Kuralları nelerdir? Dikkat edilmesi gereken püf noktaları nelerdir?  bu nasil sinif amk bir kosede giyinenler, diger kosede poker oynayanlar, uyuyanlar, top oynayanlar, amuda kalkanlar ve tweet atan ben.Bir kaptan gemisini nasil terketmezse bir kumarbazda poker masasini terkedip yemek yemeye gitmez bide soluyor! Nasil dikkat etmiosun Yagmur ya yazik degil mi o hayvana geldgnden beri eziyet ediosunuz! Napti Poker?

Bu cagda moralim bozulunca hala kulagim kizariyor. Yarin sapitsam kumara baslasam ben nasil poker oyniycam ? Off ya :s Okul hayatim boyunca nasil kopya cekmissem kanima islemis olacak ki planning toplantilarinda estimation poker yaparken bile kopya cekiyorum. Nasil poker suratmisim arkadas Avusturya’da Alman İspanya’da İspanyol, İtalya’da İtalyan saniyorlar beni.. Ekin:Benim gibi bi arkadasinin olmasi nasil bi duygu Ben: Garip E:Yani bazen bana sinir oluyomusun? Ben:tabikide eveet Ekin (poker face) Ne kadar texas holdem poker uygulaması varsa hepsini engelledim hala nasil oluyorda yenisi çıkıyor davet yolluyor Millet beni poker oynamaya davet ediyo la ben pisti, yuklemece, sonra efendime soyleyim bi miktar batak anca biliyorum pokeri nasil oynayim Poker face diye tabir ettigimiz insanlar nasil basariyor bunu. Ulan biz neyi sevsek tutkusundan geberiyoruz dibine kadar.

Takım,Ask, hayat.. Lan telefondan poker odasini nasil seciyoz bilen varmi kafasina gore koyuyo deli oluyorum lobi yok mu olum o save fake people sitesindeki hesabi cözdünüzmü nasil yapiliyor,tipki Poker oyunu gibi 1,5 yildir kendi anlasin diye sabrettim ama yok hala poker daveti yolluo hayvan.nasil engellicegimi bulamadim bende sildim listeden.oh be Aga o diil de, facebooktaki zynga poker paylasimlarindan biri olan “Kollu makinemi oyna” nasil bir tercümedir, nasil bir üsluptur yahu? Beni de poker masasindan kaldirdi “texas holdem poker” sen nasil bişisin öyle oynayandan, oynatandan ve davet gönderenden nefret ettim…

Puan Durumu
  • Editör Puanı
5

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here